Kategori: Ensest Sex Hikayeleri

  • abim almanyaya gidince 120 kiloluk yengem bana kaldı

    Nisan 4, 2017 No Comment

    Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin? Telefon Numaram: 00237 8000 92 32 slm ben aksarayın bir köyünden murat size biraz kendimden bahsedecek olursam 1.73 boyunda kumral 70 kilo ağırlığında 25 yaşında fazlada yakışıklı olmayan biriyim yengem ise yani abimin karısı 38 yaşında 120 kilo civarında boyu ise 1.65 esmer beyaz tenli fazlada güzel değil […]

    Posted in: Ensest Sex Hikayeleri

  • üvey kız kardeşimi külotlu görünce dayanamadım ve siktim

    Nisan 4, 2017 No Comment

    Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin? Telefon Numaram: 00237 8000 92 32 İşsiz güçsüz bir delikanlıydım. Daha doğrusu, kendime göre bir iş bulamadığım için, çalışmıyordum. Her zaman para sorunu yaşardım. Para sorunumu halletmek için devreye üvey annemi sokardım. O da bir şekilde babamı ikna edip, aldığı parayı bana veriyordu. Kısacası baba parası yiyordum. Üvey […]

    Posted in: Ensest Sex Hikayeleri

  • Kardeşimle duştaki eğlencemiz

    Nisan 4, 2017 No Comment

    Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin? Telefon Numaram: 00237 8000 92 32 Selam arkadaşlar anlatacağım hikaye 1 ay önce başımdan geçti.Bir gün eve moralsiz geldim.İş yerinde olumsuz şeyler yüzünden sinirlenmiştim.Kardeşim hayırdır abi erken geldin hayırdır ne oldu dedi yok bişey dedim yatacam kafam bozuk zaten dedim.Kendi yatağıma uzandım.Annem ve Babamda şehir dışına hasta ziyareti […]

    Posted in: Ensest Sex Hikayeleri

  • Kuzenimi Çıplak Gördüm!

    Nisan 4, 2017 No Comment

    Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin? Telefon Numaram: 00237 8000 92 32 Ben izmirde yaşıyorum 17 yaşındayım. Biraz azgın biriyimdir henüz hiç sex yapmadım ama çok istiyorum. Kuzenim (adını vermiyim) x 19 una girmek üzere geçen bize geldi havuza girdik. Aslında ilk başta sadece yüzmek için girmiştik ama omuzlarıma falan çıktı eğlencesine. Bende onu […]

    Posted in: Ensest Sex Hikayeleri

  • Dayımın kızı yarrak hastası oldu!

    Nisan 4, 2017 No Comment

    Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin? Telefon Numaram: 00237 8000 92 32 ben nazilliden semih esra adinda bi kuzenim var kuzenlerin evine gitim abisi yengem ve dayim yaylaya kiraz toplamaya gitmisler ben tv izlerken esra ben dus alcam ddi ve banyoya gitti hemen arkasindan gittim ve kapinin deliginden bakmaya basladim oda neydi sutun gibi […]

    Posted in: Ensest Sex Hikayeleri

  • Banyo yaparken babamın tecavüzüne uğradım

    Nisan 4, 2017 No Comment

    Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin? Telefon Numaram: 00237 8000 92 32 Ben 26 yaşında evli bayanım bundan 12 yıl önce yaşadığım bir olayla başlayacağım.O zamanlar 14 yaşında yeni gelişmeye başlamıştım.Üç kardeşdik ve en küçüğümüz 1 yaşında bile olmayan erkek kardeşimdi.Babam görücü usulü küçük yaşta evlendiği için ben 14 yaşındayken babam 36 yaşına yeni […]

    Posted in: Ensest Sex Hikayeleri

  • Kuzenimi amından doyasıya siktim

    Nisan 4, 2017 No Comment

    Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin? Telefon Numaram: 00237 8000 92 32 Merhaba arkadaşlar ben emre bundan bir ay kadar önce dayımın kızı pınarı siktim. Nasıl olduğunu hemen anlatayım isterseniz benim uyumam gerekiyordu çünkü gece işe gidecektim bir ara kapı çaldı kapıyı açtım ki pınar tam karşımda halam evde yok mu dedi bende yok […]

    Posted in: Ensest Sex Hikayeleri

  • Bacanağımın karısını hergün götünden sikiyorum

    Nisan 4, 2017 No Comment

    Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin? Telefon Numaram: 00237 8000 92 32 Herkese selam sicakhikayeler.org 31’ciler. Ben Özer. Evliyim ve karımla çok mutluyum. Benim asıl mesleğim boyacılık değil, ama elimden her iş gelir. Bundan 2 ay önceydi, ben kendi evimi boya yaparken baldızım da bize yardım için geldi. Boya yaparken, “Enişte benim de ev […]

    Posted in: Ensest Sex Hikayeleri

  • Amcamın karısı ve kızını siktim

    Nisan 4, 2017 No Comment

    Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin? Telefon Numaram: 00237 8000 92 32 Ben 18 yaşindayim amca kızim ( hatice) 24 yengem ( fatma)ise 34 yaşında. Bir gün hatice bizde yanlız kalmıştı (2-3 saat) bende ondan sonra eve gidip geçmişe baktım hatice bizdeyken bayaği azmış ve buna gercekten bir yarak lazım olduğunu anladım ve haticeye […]

    Posted in: Ensest Sex Hikayeleri


escort bursa escort antalya escort adana escort ankara porno izle